Nieuwsflash ECEL 2015

In de kijker

Op 29 en 30 oktober 2015 trokken Brent (WP 5), Silke en Sebastiano (WP4) naar de 14de editie van de European Conference on e-Learning (ECEL) in Hatfield, UK. Tijdens deze conferentie werd recent onderzoek over ontwikkelingen, inzichten, best practices en theorievorming gerelateerd aan e-learning gepresenteerd. Enkele van de mini-tracs waren: e-learning models, teacher training, social media en digital literacy. BrentSebastianoSilke

Onze onderzoekers presenteerden twee posters, namelijk ‘Using TPACK to examine teacher professional development for online and blended learning’ van Brent en ‘Teacher and institutional characteristics affecting teaching practices in OBL: A self-determination approach’ van Sebastiano. Silke presenteerde haar PhD paper ‘Motivational profiles of adult learners in online and blended learning environments’. Naast interessante inzichten en contacten, zijn er ook twee prijzen gewonnen. Brent veroverde de tweede plaats met zijn poster, en Silke won een award voor beste PhD paper en presentatie. De PhD paper van Silke en de work-in-progress papers van Sebastiano en Brent, worden allen opgenomen en gepubliceerd in de conference proceedings.

Brent&Silke prize